Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jaca2 | użytkownik

imię i nazwiskoJacek Bielak adresBiłgoraj zarejestrowany13.10.2008 @11:45:19 ostatnio na stronie04.07.2016 @23:58:28

OCZEKUJE NA SZCZERE KOMENTY (takie są najlepsze)
NIE BOJE SIE KRYTYKI (w końcu trzeba się uczyć na błędach)
___________________________________________________

NIE OCZEKUJCIE REW ZA REW
OCENIAM TAK JAK SĄDZE NIE TAK JAK SĄDZĄ INNI
___________________________________________________

JEZELI KTOŚ SIE MŚCI ZA NISKIE OCENY TO ŚWIADCZY
TO TYLKO I WYŁĄCZNIE O JEGO:
-BRAKU SZACUNKU DLA ZDANIA INNYCH UŻYTKOWNIKÓW
-BRAKU WŁASNEGO ZDANIA
-DZIECINNYM ZACHOWANIU
ITP...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty30 komentarze722 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon 100D, Dell 17r,

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~choresny    29.01.2009 @13:07:20
spoko, tylko nie płakusiaj! głowa do góry!
ostatnio edytowane: 2009-01-29 13:07:49
~yogi123    19.01.2009 @20:38:38
Nic się nie stało, myślę ze wszyscy się czegoś z tej w sumie komediowej sytuacji nauczyliśmy - tak myślę - pozdro i super DA Ci życzę
~danosi    19.01.2009 @20:27:08
Dziekuje za wizyte i ocene
Pozdrawiam i zapraszam
_______
Serdecznie zapraszam do oceny i komentowania moich skromnych prac na: http://danosi.digart.pl/
~Jarosh    19.01.2009 @14:41:54
as you wish
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~HeRoiNe88    19.01.2009 @13:36:06
dzieksja i powalone pomysły to niemalże jedność:D
_______
żadne kurde dysia za dysie, oceniaj jak uważasz, bo i sam dostaniesz to, na co zasługujesz.
~yogi123    18.01.2009 @22:06:32
Myślę że to rzecz gustu - Wiesz coś się podoba lub nie, - mam nadzieję że nadążasz,z tamtą pracą jest tak samo mnie się podoba a tobie nie - na szczęście nie wszystkim podoba się to samo, gdyby tak było nie byłoby sensu tworzyć takiej jak ta galerii. Dobrze że jest skala ocen i w niej oglądający może wyrazić swoje zdanie, ale wybacz nie może mówić do wystawiającego weź usuń pracę bo mi się nie podoba, bo Twoja praca jest do d*py z całym szacunkiem jeśli nie spodoba mi się Twoja praca to ją ocenię i tyle a co Ty z tym zrobisz to już Twoja sprawa. Pomyśl jak Ty byś się poczuł gdybym dał Ci takiego koma: Usuń z DA pracę pt. Muszlisko - bo jest beznadziejna, Co czujesz co myślisz, - Wydaje mi się że wiem.
Pozdrawiam Cię i życzę Ci więcej elastyczności - a jeśli jakaś praca Ci się nie spodoba to masz do tego prawo ale nie obrażaj innych tylko dlatego że coś Ci się nie podoba.
~nutstoyou    18.01.2009 @21:52:34
dzięki za ocene (;
~mackoo4    18.01.2009 @21:43:11
hehe usun ta galerie!
~pablobb    18.01.2009 @21:18:52
A dzieki

polecam inne prace w galeri :D

Pozdrawiam!
_______
____________________________________________
Odczucia subiektywne,nie twierdze ze mam 100% racje !!
~Karmell    18.01.2009 @21:15:40
łaał ale żes pojechal ;]]
poprostu wyraziłeś swoja opinie ; ] luz .
nie boje sie krytyki ; d
~Karmell    18.01.2009 @21:08:07
prosze bardzo . pojedz mi ; ]]
~Nevius    18.01.2009 @20:54:49
kolorystki natury poprawić się nie da:D
_______
"Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem ... jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić,aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali ” - Don M
~idontthinkso    18.01.2009 @20:53:16
dziek ;]
~TimeTraveller    18.01.2009 @20:50:34
ów plecy należą do ów narciarza Marcina, nie do mnie...stety lub niestety
~DEATHMETAL    16.01.2009 @21:01:34
Chyba nie robi to większej różnicy . Ogólnie w porządku .
~salata    16.01.2009 @20:54:56
sie ma sie jezdzi:P
~leboucher    16.01.2009 @19:59:43
Hehe, właśnie o to chodziło, zeby było "dużo dołu".
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~izbic    16.01.2009 @09:37:31
Dzięki za komentarzCo do zdjęcia...Wpisz w google HDR i tam masz przepis Tu było akurat z jednego zdjęcia przy użyciu Photomatix 3. Pozdrawiam.
~Zaklinaczkoni78    16.01.2009 @09:32:44
tx za odwiedziny
_______
moje drugie konto zapraszam http://niwtil.digart.pl/
~agnieszka1909    15.01.2009 @11:23:05
~Azer    15.01.2009 @11:21:13
Dziękuje.
~vespa007    15.01.2009 @10:50:48
pomniejszone, tylko, że nie umiem dopasować rozmiaru zdjęć pionowych na DA. ;/
fajnie, że się podoba.
~Krasnal74    15.01.2009 @10:50:46
Dzięki i witam! A pojechaliśmy z kumplami połazić po pagórkach i jakoś akurat zachód był .
Pozdrówka.
~ani70    15.01.2009 @10:39:00
Dziękuję
~Krasnal74    20.11.2008 @14:17:32
Dzięki, kupuj lustrzankę w końcu . Chociaż w zimie różnie bywa ze zdjęciami, ja wolę wiosnę, lato czy jesień. No ale ja głównie przyrodę pstrykam.
Pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt